DEN FEMTE APRIL.



Dagens mående:
Under kontroll så att säga.
Dagens humör: Flummig, har skrattat åt det mesta. Tro mig, då är jag jobbig.
Dagens borde: Mycket.
Dagens vill ha i allmänhet: Helg, så som vi har planerat den.
Dagens materiella vill ha: Nya kläder och skor.
Dagens planer: Se klart hockeyn. Om några timmar blir det att sova.
Dagens beroende: Att skratta.
Dagens längtan: Efter honom.
Dagens klädsel: Leggings, korall/aprikos/rosa lång tröja & halsduk.
Dagens smink: Consealer, foundation, puder, rouge, ögonbrynspenna & mascara.
Dagens frisyr: Först; som vanligt. Nu; sitter med handduk virat runt håret pga att jag har i hårinpackning.
Dagens låt: Barbra Streisand - Duck Sauce.
Dagens dummaste: Återigen; vädret.
Dagens bästa: Att jag sov jättelänge inatt, duktigt Louise!
Dagens misslyckande: Mitt bloggande.
Dagens köp: Gottigotti i kafeterian.
Dagens godis: Godisdäck med smak av jordgubb och lakrits.
Dagens dryck: Vatten.
Dagens mat: I skolan; pasta med pastasås. Hemma; pasta med tacoköttfärs.
Dagens tidning: -


2011-04-05 21:36:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback