DAGENS - 15/4.


Jo, det är faktiskt jag. För några år sedan.

Dagens låt: Du Säger Du Älskar Mig - Supermarkets Feat. Medina & Anders Bagge.
Dagens klädsel: Leggings, linne, stickad tröja & halsduk.
Dagens frisyr: Vågigt (!). Man måste förändra sig lite ibland ju.
Dagens make up: Consealer, foundation, puder, rouge, ögonbrynsskugga & mascara.
Dagens mat: I skolan; kyckliggrejs med ris. Hemma; pasta carbonara.
Dagens dricka: Coca Cola.
Dagens godis: Kör på chips & dipp idag istället.
Dagens film: Hehe. Aa, visst.
Dagens tidning: Sportbladet & VeckoRevyn - för att visa att jag både är manlig & kvinnlig.
Dagens vän: Rebecca & Danne.
Dagens person: Jonas Junland. Vet ej varför, men han är liksom Jonas Junland. Det räcker.
Dagens vill ha: Oändligt med pengar.
Dagens längtan: Efter nästa helg. Håkan. Pojkvän. Början på lov. Vad mer kan man önska?
Dagens köp: En svindyr, men god, dricka-och-kladdkaks-fika på Waynes.
Dagens bästa: Att få hålla om älsklingen på torget.
Dagens sämsta: Mitt beteende mot min pojkvän första hälften av dagen.
Dagens internetsida: -
Dagens beroende: Rosa läppstift.
Dagens roligaste: Roligaste/konstigaste var dansbandsmusiken som spelades i matsalen. What liksom?
Dagens blogg: -


2011-04-15 22:54:48
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback