AU PAIR I USA - NEXT, ELLER?



Sjukt sugen på att åka till USA efter studenten och jobba som Au Pair ett år. Fattar ni vad grymt det vore eller? Få bo i New York eller någon annan hipp stad over there. Är även sugen på att åka till England och London för att bli Au Pair, men känns som om jag inte kommer fatta ett ord av vad dom säger. Har lättare för att förstå amerikansk engelska liksom.

FAN VAD SUGEN JAG BLEV NU!

Måste våga.
Måste spara pengar.
Måste åka dit och ha the time of my life.


Tog jag inte chansen att plugga ett år i något annat land nu så får jag väl ta chansen att åka dit som Au Pair. Förhoppningsvis är jag mer framåt då så att jag inte ens tvekar. Det är ju a once in a lifetime liksom. Bara att köra!

2010-09-01 20:35:48
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Frida
DATUM: 2010-09-02 | TID: 09:57:45

Gör det! Jag har gjort det och ångrar mig inte en sekund. Var i USA och tog hand om 2 tjejer, 5 och 7 år - mina sötisar. Men åk med en organisation så att du kommer dit lagligt, jag åkte med Cultural Care och är glad att jag valde dem. Trevliga tjejer som peppade mig att komma iväg. Lycka till!



FRIDA



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback