JUST GET A FUCKING LIFE.

Ska fan aldrig mer gå på en match mellan Färjestad och Frölunda något mer. Jag bara sitter och stör skiten ur mig. Färjestads fucking jävla ståplats är så jävla töntiga, skriker "fuskare" åt Frölunda. Hah. Irriterar ihjäl mig bara av tanken på det.

Väx upp?!
Lämna gammalt bakom er?!
Bry er inte?!
Lägg energi på att stötta FBK istället?!
Bara tips liksom.

Jag gillar Frölunda jag, ett gäng goa gubbar. Det inkluderar även Per-Johan Axelsson, även om han fick matchstraff idag på grund av en riktigt ful och onödig bentackling. Gillar även Frölundaklacken. Trodde inte att det skulle komma några dit idag, men ack vad fel jag hade. Trumman var självklart med. Det ÄR Frölunda. Goa gubbar liksom. Synd att FBK's ståplats betéer sig som töntar.
2010-09-23 22:20:43
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (1)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2010-09-23 | TID: 22:28:19
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

Tycker det ska vara så. Det gäller ju att psyka det andra laget, också är det ju lite kul att retas. Frölunda har ju förresten gjort likadant, "kåbergs flickvän heter per ledin" körde ju frölundaklacken en säsong efteråt även om ledin bytte lag



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback