JAG. HATAR. MITT. RUM.

AAAAAAARRRRRG!
Ja, det är jag. Hatar mitt rum. Eller ja, mina rum. Har ju två som egentligen skulle vara ett. Invecklat så jag går inte in på det. Grejen är den att det är så jävla mycket grejer som ska slängas. Har dock råsvårt att dra tummen ur och sätta igång och städa. Slängde ner alla tidiningar, förut, som jag ska slänga och det blev en hel del påsar kan jag ju tala om för er, men känns gött att ha det samlat liksom så nu är det bara att slänga.

Känner bara att jag vill ha massa pengar och shoppa loss på Ikea.
Ny säng. Nya hyllor. Nya tavlor. Nya lampor. Nya mattor. Ny tapet.
Nya förvaringsutrymmen. Ny spegel. Nya blommor. Nya sängkläder.

NYTT ALLT!
GE MIG NU BARA!

2010-09-02 21:36:55
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback