JAG GÅR MOT STRÖMMEN.



Vet att alla FBKfans hatar mig nu, men va fan, gört!
När man håller på Färjestad så får man tydligen inte tycka att någon lirare från något annat lag är bra. Okej, kanske funkar om man gillar någon Brynäsare eller någon Timråare, men det är ju nästan dödsstaff på att gilla någon från "fusklunda", "hiv71", "skansen" och "klubben utan guld" eller vad de nu kallas.

Seriöst, har många favoriter i andra lag. Det har jag alltid haft.
Magnus Johansson. Johan Davidsson. Niklas Andersson. Och självklart också Per-Johan Axelsson. Men bara för att han skadade Marcus Paulsson i matchen häromdagen så är han hatad. Eller ja, det blir ju inte bättre av att han är en "fuskare". Jag går mot strömmen. Som vanligt. Känner mig som en trotsig liten unge, hehe.

Men att göra såhär, det är stort:


Tacklingen var ful. Marcus Paulsson fick jävligt ont. Pebben fick sitt straff.
Men att ringa upp Marcus och be om ursäkt, det är fan nice gjort.
Way to go!
2010-09-25 02:16:44
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback