DAGENS MINUS

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Så många minus, om inte mer, får det att vara sjuk.

Inatt kände jag att jag började få ont i halsen, men jag tänkte att det brukar ju gå över när man sover. Det gjorde det inte. Vaknade imorse och kände att det gjorde till och med ännu ondare. Kunde knappt ens prata.

Mysigt.

Gjorde mig i ordning i alla fall, tvättade håret och sminkade mig, men det slutade med att jag sjukanmälde mig. Tänkte att det är bättre jag är hemma idag och försöker bli frisk tills imorgon än att gå idag och att det är värre imorgon. Imorgon ska vi nämligen ha muntligt i engelska, plus att vi ska göra klart en artikel i samhällskunskapen.

Dricka té. Äta soppa. Chilla. Min dag det.

2010-09-15 12:46:24
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback