NICHOLAS ANGELL, HAPPY BIRTHDAY!!!



Världens snyggaste hockeyspelare Nicholas Angell fyller 31 år idag! Fan vad jag ska fira. Tårta. 31 ljus. Partyhatt. Jag kommer köra all in. Okej, kanske inte. Men en grej undrar jag i alla fall. Vad i helvete spelar han i Ryssland för? Varför bestämde han sig för att flytta från Sverige? Jävla dåligt val.

Ник Энджелл
Står tydligen Nick Angell där på ryska.
Va fan liksom? Han i Ryssland. Passar inte.

Kommer ihåg en gång när Färjestad hade spelat mot Brynäs. Jag och syrran stannade kvar efter matchen, ute när det var minusgrader, bara för jag ville se honom. Haha. Ja herregud, det var tider det. Ångrar att jag inte frågade honom efter autograf. Men han var helt enkelt för snygg. Jag vågade inte. Hihi.
2010-10-31 01:56:53
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback