JAMEN, HÄR HAR NI MIN DAG.

Vaknar 7.20. Går upp och gör mig i ordning. Börjar må illa. Går till skolan och har idrott. Mår ännu mer illa. Duschar och byter om. Mår inte illa. Går tillbaka till skolan, har matte, har sedan lunch. Börjar få världens mest hemska magknip. Överväger att gå hem på lunchen, men tänker att jag ska fan va kvar. Säger till min mentor att jag inte orkar vara kvar i skolan efter engelskan. Börjar engelsklektionen. Är med på halva lektionen innan jag säger att jag måste gå hem, då, på direkten. Går till busshållsplatsen. 6 minuter kvar tills bussen ska komma. Den kommer efter det dubbla, typ. Kommer hem. Dör.
2010-10-07 13:27:40
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback