BRYTER MIN TREND.

Idag ska jag inte på hockey, vilket menas att jag bryter min trend att gå på lördagsmatcher. Har varit på alla tidigare hemmamatcher som har spelats på lördag. Alltså alla den här säsongen. AIK. Modo. Djurgården. Södertälje. Inte Skellefteå idag. Buhu. Känns lite vemodigt, men den 20e november är jag tillbaka. Måste ju få se Frölunda igen. Det känns alltid lite extra roligt att gå på matcher mot dom. Speciellt när det är lördagsmatch och, förhoppningsvis, mycket folk på bortastå.

Vill ju gå på Utematchen den 26e december, men jag vet inte. Dels kostar den ganska mycket, sedan lär det bli rätt så jävla kallt att stå ute mitt i vintern. Men fan vilken upplevelse det vore. Ska spåna vidare på den idén.

2010-10-30 14:14:49
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (1)

Kommentarer
Remisabrina
DATUM: 2011-03-09 | TID: 14:53:33
URL: http://remisabrina.blog16.com

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback