RESULTATET.

Var som sagt på sminkkurs på Make Up Store förut. Det tog cirka en timme och Johanna, hon som sminkade mig, var b-e-a-u-t-i-f-u-l med sin otroligt fina sminkning. På mig fixade hon en snygg vardagsmake. Bra bas, lite ögonskugga, kajal, mascara och lipgloss. Perfekt!


Mina mobilbilder suger så det kommer inte riktigt fram hur sminkningen blev.

Utöver en massa bra sminktips så fick jag även med mig en Make Up Store tidning hem plus en Matt Foundation och Cover All Mix. Äntligen så har jag det sistnämnda. Har länge tänkt att jag ska köpa den, men har aldrig blivit av. Men nu så är den där den hör hemma!

2010-11-05 19:34:18
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback