TVÅ DAGAR KVAR.

Idag är det torsdag. Det menas alltså att det bara är två ynka dagar kvar tills jag, runt klockan 12.30, står vid Karlstads Busstation och väntar tills jag ser bussen anlända. Bussen som han kommer befinna sig i. Blir nervös bara jag tänker på det. Kan fortfarande inte fatta att han är så himla underbar som åker till Karlstad och bokar hotellrum när Färjestad inte ens spelar hemma. Han gör det för min skull.
FÖR MIN SKULL.
Helt otroligt. Kan inte släppa det.
2010-11-04 13:34:28
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2010-11-04 | TID: 16:00:14

varför sover han inte bara hos dig?

Anonym
DATUM: 2010-11-06 | TID: 01:12:57

shit tänkte exakt samma som förra kommentaren.. ni är ju tsm? onödigt att boka hotell eller?



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback