SNART FYRA DAGAR KVAR.



Har nyss slängt iväg ett 9 sms långt sms till D♥.
Jag bara babblar om samma sak om och om igen i dom där jävla nattsmsena som han får av mig varje natt, men kan liksom inte hitta nya ord som beskriver hur go han egentligen är. Därför blir det bara "du är goast". Helt törrt. Men han fattar vad jag menar. Nu är det snart bara fyra dagar kvar tills det är lördag. Tills han kommer hit igen. Efter den här helgen är det bara två veckor till tills han kommer hit igen. Jag har något att se fram emot hela tiden.
2010-11-02 01:47:03
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Liiinaaaa
DATUM: 2010-11-03 | TID: 20:19:05

Bli inte för jobbi bara för då tröttnar han. :p



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback