STÄDDAGEN = SLUT EFTER 50 MINUTER.

Hah, herregud, fick panik efter bara någon minut inne i det där rummet. Vet inte ens vart jag ska börja sortera. Det är verkligen fullt med saker. Roligt liksom att folk använder det som något jäkla förråd. Med folk menar jag mamma. Kul att se våra gamla soffkuddar ligga därinne liksom. Eller inte. Fan vad jag längtar tills imorgon! Då kanske jag äntligen kan gå in där utan att vilja vända och gå ut igen innan jag ens har öppnat dörren.

Åh längtar tills pappa ska tapetsera om i mitt rum, hihi!
Funderar på att ha en fototapet på ena väggen.


Tänk att få vakna med New York i rummet.
2010-11-01 15:08:49
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback