PLANERING INFÖR MIN ARTONDE FÖDELSEDAG.

Om 44 dagar fyller jag 18 år. Jag har redan nu börjat planera hur dagen kommer se ut. Hah, jag planerar allt ungefär hundra år innan det händer, men sån är jag. Kommer antagligen beställa en prinsesstårta och kanske göra en lite mindre tårta med choklad. Innan det är dags för tårta kommer jag även ha kallskuret, med kycklingspett, något mer kött, pastasallad, potatisgratäng och någon kall sås.

Kommer bli succé!

Jag önskar mig inget speciellt, förutom en mobil, hihi.
Av Danne och Rebecca önskar jag mig en påse saltlakrits.
Fast mest av allt önskar jag mig att en speciell person är här då.
2010-11-22 20:56:07
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2010-11-23 | TID: 14:34:45

haha, lovar att du ska få en påse saltlakrits. kanske två. vem vet..



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback