MITT LIV LEKER IGEN!

Fy fan vad gött att jag nyss bokade två biljetter till Färjestad-Frölunda då!!!!! Dock på sektion J2, men en match som denna så gör det inte ett jävla dugg. Bara jag får ta del av den atmosfären som kommer vara där inne i arenan. Åh herregud vad jag längtar nu. 12 dagar kvar. Känns som en evighet. Men det kommer gå fort. Det måste göra det.

På tal om Färjestad och Frölunda så håller jag även på att titta lite efter biljetter till bortamatchen i Scandinavium den 29/1. Jag har bestämt mig för att åka dit. Punkt slut liksom. Jag har aldrig varit i Göteborg och kommer gråta som ett litet barn när jag kliver ut från bussen och tar mina första steg någonsin på göteborgsk mark. När jag sedan entrar Scandinavium så kommer lyckan vara total! Jag ler bara vid tanken av det.

Ta mig dit.

2010-11-08 21:55:41
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (1)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2010-11-09 | TID: 15:44:29

åh! jag följer med ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback