MIN SKOLDAG (VARNING: INTRESSANT INLÄGG).

Har typ nyss kommit hem. Skolan avslutades med någon jubileumsshow för att Sundsta fyller 50 år idag. Hade hoppats på tårta, men fick vi det? Nej. Det var fan så mycket bättre när Älvkullen firade förra året, för då fick vi tårta. Woho.

Vad hände mer under skoldagen idag då?
Skulle ha utvecklingssamtal vid 13.00 så pappa kom dit då. Sista gången någon förälder var med på mitt utvecklingssamtal, för nästa gång, då är jag arton! I alla fall så pratade hon lite om att min frånvaro är ganska hög och det vet jag om. Har varit mycket borta under hösten pga främst förkylning och magkatarr. Hoppas att vårterminen blir bättre för det suger verkligen att hamna efter.
2010-11-30 16:29:26
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback