LISTA.

Jag har insett att min senaste kyss: Var alldeles för längesen.
Jag pratar: Gärna mycket, om allt och ingenting.
Jag avskyr när folk: Är falska och inte gillar mig.
Min bästa vän är: Har flera vänner som jag kan titulera som bästa vän.
Min första vän heter: Någon vän som jag inte är vän med längre.
Kärlek är: För jävlig ibland, alldeles, alldeles underbar ibland.
När jag borstar tänderna: Är jag alltid uttråkad.
När jag lagar mat: Så gör jag antingen en aslätt måltid, eller en alldeles för svår.
Jag tänder på: Långa, manliga snubbar som pratar göteborgska (västkustska).
Jag är rädd för: O-r-m-a-r. Åska.
Den värsta känslan är: Besvikelse.
Den bästa känslan är: Att veta att man är älskad.
Om jag var ett djur skulle jag vara: En smidig fluga som aldrig blir dödad.
Min mobiltelefon är: Söndersmsad.
När jag vaknar på morgonen: Vill jag sova i några timmar till.
Just nu tänker jag på att: Jag kommer dö om jag inte åker till gos snart.
Bebisar är: Så himla underbart gulliga!

2010-11-22 22:43:40
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback