HULTSFREDSFESTIVALEN


Jag önskar att jag hade någon att dra till Hultsfredsfestivalen med.
Önskar att jag ens vågade åka dit, men festivaler är inget för mig.
Synd, för jag skulle kunna skära av en arm för att få vara där i år.

Scissor Sisters - har inte koll på nya låtar, men deras gamla är riktigt bra. 
Empire Of The Sun - We Are The People & Walking On A Dream = love.
MASKINEN - har bara en sak att säga: ord kan inte beskriva hur mycket dom äger.
JOEL ALME - mannen, myten, legenden som jag måste se live innan jag dör!

Utöver de kommer även bland andra:
Markus Krunegård. Familjen. Melissa Horn. Veronica Maggio.
2010-05-05 13:52:57
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback