THE SUMMER IS HERE

MEN OJ vad jag hade fel förut.
Idag, mina vänner, idag blev det sol och en otrolig värme. Det har till och med blåst varmt, så som det gör på sommaren. Helt sjukt. Det trodde jag inte förut när jag vaknade och fick se att det var massa grå moln och det nästintill regnade. Helt sjuk omvändning blev det. Jag tackar och tar gärna emot mer.

Så har jag vart ute i det fina vädret då?
Ja men faktiskt.

Fick för mig att jag skulle gå till syrran förut efter att pappa åkte till mormor och morfar, så jag gjorde mig i ordning på fem-tio minuter och sedan gick jag dit. När jag kom dit så bestämde vi oss för att gå bort till mormor och morfar, men vi hann aldrig ända fram för vi mötte pappa på vägen dit. Så vi åkte ut till Zakrisdalsudden istället för att kolla på dom nya husen och sen blev det ost och skinksallad med pasta och kyckling från City.


Doriz blev trött.
2010-05-15 19:26:07
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback