talkin' about different stuff in the middle of the night

Seriöst.
HUR BRA ÄR INTE LÅTEN I FANTA REKLAMEN?!
Jag typ lyssnar på den om och om igen på YouTube utan att tröttna.
Härmed utser jag Something Good Can Work till bästa reklamlåten ever.


Imorgon slutar jag förhoppningsvis runt halv tolv för jag går bästa gymnasielinjen.
Vet inte om det inte kommer bli någon mer Sam-Media klass nästa år.
Synd, för annars så kunde jag rekommendera er alla att söka dit.
Såhär slappt som det har vart det här läsåret har det inte vart på länge.
And that's how we all want it to be.


Livet är FUN.

2010-05-19 00:14:24
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
viccy
DATUM: 2010-05-19 | TID: 09:57:53
URL: http://kitchi.blogg.se/

Slappt och gött! ;D Jag slutar 11 jag :P



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback