stamp on the ground

GOD KVÄLL.
Först och främst måste jag säga att jag fick tillbaka resultatet av mitt hörförståelseprov i spanska idag och seriöst... Jag trodde jag hade att vänta mig mitt första IG någonsin. Kollade på pappret läraren höll i handen. Såg att det stod VG vid mitt namn. YES! Hur underbar var inte den känslan då?

Lika underbar var inte känslan vid första nationella provet i matte som vi hade först idag. Fastnade redan på andra frågan. Hehe. Sen fixade jag inte sista uppgiften heller, men när jag pratade med andra som hade gjort den så fattade jag precis. Så jävla synd att man inte ska komma på det när man sitter där och gör provet liksom. Men men. En del kvar. På fredag. Hoppas till Gud att jag klarar ett VG.

---

Känns som fredag idag. Därför blir det en partylåt.
2010-05-12 17:44:57
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-05-12 | TID: 18:40:48
URL: http://kitchi.blogg.se/

Grym låt! ;D

Jennica
DATUM: 2010-05-12 | TID: 19:27:02
URL: http://acinnej.blogg.se/

Fy fan vilken härlig låt det där är! Det är fullt ös på danspasset när den kommer! Wohoo!! =)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback