ser på fyran

Jaha då sitter jag och gråter och halvskrattar om vart annat.
Vet inte om ni har läst något om 32-åriga Sandra som ville ha dödshjälp?
Det är i alla fall slutet av en "dokumentär" om henne just nu på fyran.
Där har de intervjuat henne och följt med henne in i det sista och seriöst ...
Vilken jävla cool tjej hon var för hon hade så sköna kommentarer.

Hon fick en fråga om hur hon ville att det skulle vara innan hon dog.
"Jag vill att de jag vill ska vara här sen ska jag bara ha det soft"

Hon fick även en fråga om hur hennes tankar är om att dö.
"Jag vet inte varför jag tänker så, men jag tror att sekunderna innan döden
kommer bli en sjuhelsikes resa
"

Tycker verkligen det var rätt att hjälpa henne med att dö.
För vad hade hon för liv?
Hon hade inget liv.
R.I.P

2010-05-24 20:47:07
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback