oh darling give me one more chance

Sitter och skriver frågor till min intervju som jag ska göra med Victoria.
Har ingen fantasi just nu så det blir bara dåliga frågor som jag har skrivit ner.
Hoppas att samarbetet mellan hjärna och fingrar snart fungerar igen.

---

BTW
Var tvungen att läsa ut Innan Jag Dör inatt innan det var dags att sova.
Jag grät konstant i två timmar och var allmänt broked down.
Den kärlek som beskrivs i den boken är den finaste kärleken ever.
Adam, som killen hette, var med tjejen ända tills hon dog.
Hon tvivlade på om han verkligen älskade henne.
Men att han aldrig lämnade hennes sida tyder på en jävla stark kärlek.


Seriöst den finaste versionen av denna låten jag någonsin hört.

2010-05-20 10:27:27
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback