jag gör bort mig men bjuder på det

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAH
Älska att jag gör bort mig och lägger till en tjeckisk snubbe som vän på face.
Trodde han var yngre och dessutom var han tydligen gift så fuck också.
Jag har nämligen kommit på att jag vill ha en snubbe från något coolt land.
Då ska jag lära mig hans modersmål och skaffa hus i hans hemland.
Vill komma bort från Sverige lite då och då, men inte flytta härifrån.

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Älska ännu mer att han nyss skrev ett meddelande till mig.
Där tackade han mig för att jag hade skrivit grattis på Jaromir Jagrs sida.
Han skrev också att han tyckte synd om svenska killarna i matchen mot Tjeckien.
Yes, det var det också, men nu är guldet där det hörde hemma detta år i alla fall.


Where the action is liksom

2010-05-24 00:52:49
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback