it's a sunny day, I've had two tests and my wallet is empty

GODSOLIGEFTERMIDDAG.
Ha på alla som sa att det skulle bli regn idag.
Kanske kommer till kvällen,
men vad gör det när det har vart fint större delen av dagen?

Började dagen med nationellt prov i spanska klockan 8.45 i Sundstaaulan. Första provet var läsförståelse där vi fick ett häfte med olika texter som vi läste och svarade på frågor om. Sedan blev det en liten rast innan andra provet drog i gång och det var uppsatsdelen. Skrev en presentation om mig själv som blev helt konstig, men jag babblade i alla fall på som vår lärare sa till oss att göra.

Bättre att skriva mycket och flummigt, än att skriva lite och tråkigt.
Mitt motto det!

Det kändes i alla fall bra, men det är så fult för när jag känner på mig att det har gått bra så går det inte så jättebra, men när det känns helt fucked up så går det bättre. Så förmodligen blir det IG.

Update igen om en liten stund.
Då visar jag dagens inköp från shoppingen med Viccy!


Satt näst högst upp i aulan. Jag är näst bäst.

2010-05-06 16:26:48
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-05-06 | TID: 18:35:54
URL: http://kitchi.blogg.se/

Bra motto! ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback