is it medicine or social skill?

Hahahahahhahahahahah.
Finland for the win is all I have to say.



Seriöst.
Seriöst är mitt favoritord, men det tror jag nog att ni vet. Skriver man det tjugosjukommafemtiotusen gånger per inlägg så tror jag det är rätt så uppenbart. Jag kommer in i såna där perioder ibland. Ordperioder då jag bara helt random brukar använda ett visst ord i varje mening. Eller det behöver inte vara ord, kan lika gärna vara uttryck.

Ah men eller hur.
Precis.
Paradoxalt.
Seriöst.

And the list goes on and on.

Rätt sjukt ändå. Tyder nog på dåligt ordförråd. Får väl skylla på någon annan. Hmm ... Föräldrarna? Min syster? Att jag har läst för dåligt med böcker? Att jag gick på Kyrkans Barntimme istället för på dagis? Att jag aldrig har sett Lejonkungen? Att jag aldrig har vart på begravning? Aldrig vart i Stockholm eller Göteborg? Att jag aldrig har åkt tåg? Tror det är något av det där som tynger ner mig.

2010-05-12 23:03:52
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-05-13 | TID: 09:39:30
URL: http://kitchi.blogg.se/

Paradoxalt har jag aldrig hört. Nu utökade du mitt ordförråd med ett ord! ;D



Sv: Ingen aning, har inte räknat. Men jag gissar på runt 15-20 st ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback