hemma efter en lång skoldag

Seriöst så undrar jag vad det är för äckliga utslag jag har fått på min kära kropp.
Det kliar som bara den, nästan som myggbett, men flera tusen stycken, seriöst?
Okej, jag har runt sju stycken, men det kliar typ överallt, tänk om jag är allergisk.
Tänk om jag aldrig mer kan äta godis eller något annat gott, då dör jag hellre.

Äntligen hemma.
Skoldagen har varit så jobbig.
Först sitta vid datorn i 2,5 timme.
Sen vidare till spanskan i ca 20 minuter.
Sam-Media är verkligen som Natur. 

En rolig grej måste jag berätta också och det är att vi bara har två idrottslektioner kvar.
Vi har inte haft idrott på typ fyra-fem veckor, men vi ska ha det igen nästnästa vecka.
En annan rolig grej är att vi inte har spanska förrän den andra juni.
Har ju muntligt nationellt prov nästa vecka, men ingen lektion.
Vi fick en läxa som vi skulle göra - skriva 20 verb.
JOBBIGT, ELLER INTE!


Känns som jag har en tisha i dom här färgerna. Hmm, skumt.

2010-05-19 11:59:37
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback