HAIR, ME LOVE TO CHANGE MY HAIR

Håret.
Mitt hår är extremt tråkigt just nu.
Det finns liksom bara där.
Rakt. Tovigt. Utväxtigt.

Jag har alltid velat ha en cool frilla och det närmaste en riktigt cool frilla jag har kommit var när jag klippte högersidan av håret kortare och behöll längden på vänstersidan. Dock hade jag det bara så i en enda dag. Jag tyckte att det såg konstigt ut. Det jag ville med klippningen var att få en Sidecut, som nu tydligen är väldigt inne, men det blev inte riktigt en sån så jag klippte mig lika kort på andra sidan också och vips så var jag korthårig för första gången i mitt liv.

Är sugen på att göra Sidecut igen.
En riktigt Sidecut den här gången.
Men det känns inte som rätt tidpunkt.

Har sparat mitt hår i två år nu tror jag och det vore bara så bortkastat om jag klippte det kort igen. Samtidigt som jag trivs mycket bättre när jag har det kortare. Grejen är den att det vankas bal om två år. I know, it's a long time left, men om jag fortsätter att spara tänk vilket jävla långt hår jag kommer ha då! Permanenta det ska jag också göra så jag får sjukt fina lockar.

Har också vart inne på att färga håret rött, men i och med att jag använder mycket rosa så skär det sig bara. Jävligt synd för jag är verkligen jättesugen på att göra det. Nu lutar det istället åt att jag färgar det mörkt när hösten kommer. Hehe. Igen. Jag vet, jag kan aldrig bestämma mig.

2010-05-04 23:17:21
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback