ge mig sextonde september nu

Lite deep talk här nu då.

Snart sommar.
Det betyder att det börjar bli närmare hösten.
Och det betyder att det snart är hockeysäsong igen.

Jag börjar faktiskt längta. Tror att hockeysuget är på väg tillbaka igen. Vore underbart om det vore så för jag har brukat älska att se hockey. Den här säsongen som var missade jag flera matcher och jag brydde mig inte ens om det. Säsongerna innan det missade jag inte en match på tv och gick på flera live också.



Jag vill ha det tillbaka.
Jag vill se alla matcher på tv.
Jag vill gå på massa live.
VILL HA HOCKEYFEELING NU!

2010-05-17 00:35:50
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback