FREDAG

HEJSANALLA.
Idag har jag gjort mycket. Gått upp vid klockan två. Duschat. Tvättat håret. Sminkat mig. Klätt på mig. Åkt hem till mamma för att hämta grejer så jag har här hos pappa under helgen. Sen när vi var på väg hem igen såg vi en brandbil med blåljus så vi åkte efter den. Trodde den skulle ner till vattnet, men den stannade vid ett ålderdomshem. Inte så rockit. I alla fall, efter det åkte vi och handlade på ICA på Skoghall. Bästa affären ever. Jepp, slår till och med ICA Kvantum och ICA på Lövnäs. Sen köpte vi hamburgare och åkte hem och här är jag nu och har bara vart vaken i typ fyra timmar. =)

Kan tillägga att det inte var hamburgare från MC Donalds.
Ni som har missat det som har hänt kan kolla här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7123811.ab
Så jävla väntat och så jävla tråkigt.
2010-05-14 18:07:20
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-05-14 | TID: 19:00:49
URL: http://kitchi.blogg.se/

Finns säkert fler restauranger som "fuskar". När det blir en storproduktion av något är det ju bara en tidsfråga egentligen... ;P



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback