bonehead, min guldiga bonehead

TJOSAN MÄN & KVINNOR

Dagen började med avrättning, halshuggning, execution, elektriska stolen, tortyr, osv.
Det jag pratar om är ju självklart det muntliga nationella provet i spanska.
Seriöst så var det jävligt svårt, men ändå så var det mindre farligt än vad jag först trodde.
Han sa att jag förmodligen kommer ligga på VG i slutbetyg så det är väl rätt nice ändå.
Men nästa år, då fan ska jag lägga ner mig och jobba mig till ett vackert MVG.

På tal om betyg så pratade med Lars idag om matteprovet.
Fick bara någon poäng från VG så han skulle ta sig en funderare om mitt betyg.
Fick ju VG+ på första provet och sedan G på andra, hoppas på VG.
Han sa att chansen finns till att det blir det så jag hoppas chansen är jävligt stor.
Skulle dock inte bli förvånad om jag snubblar på mållinjen och får G.

---

Måndag = rörlig bild = spela in film.
Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle göra.
Bara det att jag ser sur ut i hela filmen och säger "bonehead, min guldiga bonehead"
Hahaha, ska bli så roligt att se resultatet när vi har redigerat klart den nästa vecka.



My red nails

2010-05-24 17:05:52
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback