SOMMARPLANER (?)

Tydligen så ska jag till Liseberg i augusti med Rebecca och Danne. Vettefan vad jag ska dit och göra eftersom jag hatar att åka karuseller. Det blir tydligen att åka tåg dit så dom tyckte att jag skulle med för att jag aldrig har åkt tåg. Haha. Roliga dom

Sen pratade vi även om att åka på festival nästa sommar. Hoppas det blir av för jag är fan lite avundsjuk på alla som ska till Arvikafestivalen. Har länge varit typ antifestival, men jag tror jag börjar ändra mig nu. Skulle vara sjukt kul att dra ihop ett gäng och dra till någon festival nästa år.

Peace and love. Putte i parken. Arvikafestivalen.
Nice nice nice.
2010-07-12 22:30:51
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback