TODAY

Idag fick Mörrudden besök av moi. Yes. Vi låg där och stekte i flera timmar. Skulle egentligen ha badat också, men det får vänta tills nästa gång. Att jag ens gick dit är stort i sig så jag är nöjd. Efter trippen till Mörrudden så åkte vi hem och gjorde mat. Mamma åt sill, potatis och ägg. Pappa åt makaroner och stekt korv. Jag och syster åt pommes, kyckling och creme fraiche sås. Haha. Tre olika maträtter för fyra personer. Lite roligt.

Glömde överföringssladden hos pappa så jag kan inte lägga in nya bilder.
It sucks.

2010-07-07 21:23:06
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2010-07-07 | TID: 21:54:51
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

sv: haha va go han är!

(förresten är det ett kärleksbrev till Morgan isåfall!)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback