ROADTRIP TO SMÖGEN AND THEN TO LYSEKIL

Gick upp ca 6.45 och började sminka mig trots att jag var halvdöd. Åt lite frukost, klädde på mig och tog kudden med mig ut till bilen sedan var det raka vägen ner till Ed där vi åt smörgås innan vi sedan fortsatte ner till Smögen. Jag tog med mig solen dit! Gick runt lite och kollade i småbodarna, men hittade inget intressant, förutom Levi's skorna då. Så vi stack till Lysekil istället. Inte för jag shoppade något där, men det var nice att åka dit för jag har aldrig vart där förut. Skulle kunna bo där som sagt. Eller nej, längtade hem till kära Karlstad.
(Varning: Tönti_tjej_93)













LOLLO LOLAR.
2010-07-31 21:28:06
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Daniel Gustavsson
DATUM: 2010-08-01 | TID: 01:31:29

Mycket fina bilder från Bästkusten!! där vill man ju bo..ja just det..det gör man ju redan..L men alltid nice med finbesök från Värmland!!! Puss



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback