MIN HUMOR

BARA SÅ NI VET LIKSOM:
Skrev in BLOGG.AW två gånger efter varandra istället för BLOGG.SE.

Jo, det där om humor.
Jag skrattar inte direkt åt klassiska skämt, utan är mer typen som skrattar åt törra skämt, typ "jojo, det såg jag igår, en jojo" "det gjorde inte jag, såg en nänä". Det är ett typiskt exempel på något som jag verkligen viker mig dubbel av skratt av.

Ett annat exempel är när folk säger fel. Typ danne häromdagen. Vi pratade om Turkiet och då skulle han säga "att man ska pruta" och han bara "man ska prita". Jag DOG. Så törr är jag så jag fullständigt bryter ihop när folk säger fel. Haha. Sjuk.se där kan ni finna mig.
2010-07-14 23:17:48
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback