LEAVE THE PAST BEHIND

Sitter och kollar igenom alla bilder jag har sparat här på syrrans dator. HAHA, säger jag bara åt hur snygg jag var på den tiden. Eller var det ful kanske? Njaa, jag vet inte. Måste i alla fall säga att min hy har blivit så jävla mycket bättre sedan jag började använda den där dyra serien som mamma köpte som innehåller aloe vera. Rekommenderar den verkligen!


10/10 - PÅ FÖRSTA RADEN, REDO FÖR HOCKEYMATCH!!
Färjestad mötte Djurgården och vann med 2-1.
Jag var glad och fick se Tomas Montén.

2010-07-16 20:37:22
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-07-16 | TID: 21:19:05
URL: http://kitchi.blogg.se/

Du hörde aldrig av dig under veckan...



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback