FEEL FREE TO SAY NO TO CANDY


(I BRIST PÅ NYA BILDER) På den tiden när jag var blond och cool.

Var ute och åt förut med hela familjen.
Blev kycklingfilé, pommes och bearnaisesås + en kall CocaCola.
Inte fel direkt.

---

För övrigt så har jag inte ätit godis på hela dagen och det är typ en jättestor händelse när det gäller mig. Jag som lätt kan äta en godispåse om dagen liksom. Har funderat på det där. Jag äter inte godis för att det är gott längre, utan jag äter bara för att. Bara för att ha något att göra. Så nu idag har jag ätit jordgubbar istället. Mycket godare. Mycket nyttigare. Klarar jag mig med att bara äta godis på fredagar och/eller lördagar kommer det visa resultat för det är den största lasten jag har.
2010-07-06 21:12:07
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback