AMERICAN BOYS

HALLOJSAN
Sitter hos pappa och äter lite godis som jag nyss var och köpte på Ica på Skoghall samtidigt som jag lyssnar på Name The Pet. Blir galen snart för hon är grym. Be my boy, the boy, the boy American boy, I'll be your girl, the girl, the girl American girl.

Vad har hänt idag då?
Jag har bättrat på min bränna nere vid stranden. I år är jag fan lite brun i alla fall and I love it. Hade det vart förra sommaren hade jag inte ens följt med till stranden, alternativt, suttit i skuggan hela tiden. Men nu, i år, säger jag nej tack till sånt och ligger och steker istället. Badat har jag inte gjort än, men det kommer nog.

2010-07-14 19:47:37
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback