who's the one who's mallig now?

Min goda vän Rebecca som bloggar på http://rrebeccad.blogg.se (kan inte med det där med att göra en länk där man till exempel skriver "Rebecca" och sen kan man klicka på det så kommer man till länken, så därför krånglar jag till det lite) är lite mallig just för tillfället eftersom att några Paradise Hotelare har accepterat hennes vänförfrågningar på Facebook.

Töligt för dig då, Rebecca, att du inte slår det här:




Bagarn/Baker.
Han har jag numera på min vänlista på Facebook.
Det ni, kan ta mig fan dö lyckligt nu eller åtminstone sova gott inatt.
2010-01-24 02:03:59
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (2)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2010-01-24 | TID: 18:16:02
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

fast paradise hotelare är ju mycket mer kända och efterfrågade eftersom de inte är så många. Johan Andersson är bara en av sveriges alla hockeyspelare, typ en tusendel eller något ;)

Nick
DATUM: 2010-01-24 | TID: 20:38:07

De flesta av dessa blir ju bara vänner endå.. Så är ju inget speciellt med det ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback