today friday today

HALLU.
Jävligt dålig uppdatering nu känner jag. Det bara har rullat på liksom, utan att jag ens tänkt på bloggen. Trodde att jag hade skrivit mer igår än vad jag gjorde. Dåligt av mig. Jag vet. Kan skylla lite på blogg.se också eftersom det inte har funkat riktigt som det ska. Menmen, nu är det här och nu och nu bloggar jag så ingen skada är skedd.

Vad hände idag då?
- Engelskauppsats
- Lunch
- Mediekunskap
- Robin In Thaa Hood

Efter skolan begav jag mig till Glada Saxen för att trycka ner röven i en av frisörstolarna. Blev sedan klippt (klippte topparna samt att jag klippte upp håret och tunnade ur det) och slingade håret ännu ljusare än tidigare så nu är jag nästan Antti Pihlström, eller njaa, nästan. Jag är i alla fall riktigt blond. Längesedan jag var såhär ljust blond. Känns lite ovant, men det är chill. Jag blev i alla fall nöjd och det är ju nice.

Pictures kommer, I promise.
2010-01-29 21:54:06
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback