jag skyller mitt svamlande på att jag inte är frisk

13.20, tiden jag fick hos vårdcentralen.

Har knappt kunnat sova inatt på grund av att halsen har känts som ett sår varje gång jag sväljer. Det är inte så jävla roligt det kan jag tala om för er. Slutade med att jag gick och la mig i soffan klockan kvart över sex och såg på något engelskt program om folk som skulle sälja saker på auktion. Det var intressant faktiskt. Folket kom dit med grejerna och fick dom "värderade" av någon handlare som sedan la ett bud på det och så kunde folket själv välja om de ville ta det budet eller om de ville chansa att de skulle få mer för det om de auktionerade ut det istället.
Intressant var det ja.
Men då är jag ju rätt gammal nu också så det förklarar ju saken.

Roligt att det görs reklam i tidningar och tv om massa god mat. Typ såna där goa hamburgare från Burger King tillsammans med de där otroligt krispiga pommes stripsen eller rykande varma baguetter från Subway med kyckling i eller så råkar man ramla över en bild på en Nachostallrik om man trillar in på någon storbloggares blogg. Roligt värre att vara hungrig som ett as när det är en plåga att ens dricka lite vatten.

Jag klagar som fan märker jag.
Men jag är sjuk och är trött på det.
Då är det okej tycker jag.


När jag nu blir frisk så är det jag som ska bestämma enbart fancy mat i en hel vecka. Sån där mat som jag bara skulle kunna leva enbart på. Ser liksom matlistan framför mig.

Måndag: Köttfärsfyllda tortillas
Tisdag: Kyckling och bulgur med creme fraichesås
Onsdag: Potatisgratäng och kassler
Torsdag: Kebab och ris
Fredag: Hemmagjord pizza
Lördag: Nachos
Söndag: Crispy Chicken från Burger King


Undrar hur många kalorier det är sammanlagt.
Undrar hur många kalorier jag har ätit den senaste månaden.
Magen har nog fått en chock nu när jag knappt har ätit några godsaker.
Stackars lilla mage, men snart ska du få mat igen ska du få se, god mat.
2010-01-18 08:52:51
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback