jag börjar bli trött och yrar lite, det är så det är ibland

Jag börjar bli trött, fan också.
Får liksom inte gå och lägga mig nu känner jag.
Det känns för töntigt en lördagskväll som denna.

---

I trappuppgången mittemot där jag bor har det nyss flyttat in några i en lägenhet längst ner. Ser hur dom fixar lite inne i lägenheten och jag blir så otroligt avundsjuk för jag älskar den där känslan av att komma in i en ny lägenhet. Komma in och veta att det där är ens nya hem. Där ska man ställa upp sina grejer och göra det till ens egna ställe. Tapetsera. Möblera. Pynta. Göra det hemtrevligt.

Jag försöker övertala mamma om att vi ska flytta.
Det går inte så bra.
Damn också.
 
---

Längtar tills jag får flytta hemifrån till en liten etta/tvåa.
Ska bli så jävla skönt att få inreda den.
Göra den till ens egna place.
Lovely.
2010-01-23 23:32:27
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback