jag är jag är jag är

Hallu.
Jag är uppe innan sju en söndagsmorgon. Jag är levande trots detta. Jag har ont i halsen. Jag känner mig fortfarande varm. Jag är jävligt hungrig eftersom det enda jag åt igår var gröt som jag åt vid tio på kvällen och lite glass efter det. Jag är sugen på att äta tortillas med antingen kyckling, vitlöks creme fraiche och vitlökssalsa i eller vanlig tacoköttfärs med cheesedip, ost och salsa i. Jag är riktigt sugen på att halsa en 33 centiliters CocaCola burk. Jag är sugen på att sova, men samtidigt vill jag vara vaken. Jag är dock inte så sugen på tanken av att jag verkligen måste till skolan imorgon och göra spanskprovet när jag helst nog hade velat besöka vårdcentralen för att ta halsprov. Jag är nog bara allmänt hängig och tankspridd som orkar göra det här inlägget kvart över åtta en söndagsmorgon.
2010-01-17 08:16:14
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback