i'm getting old, that's just the way it is

HALLELIHALLELÅ.
Klockan är tio och jag är vaken.
Det är lördag idag.
Igår var det fredag och jag la mig vid tolv.
Känner mig som en gammal tant numera.
Ska det verkligen bli så av att fylla sjutton?

Förr när jag har vart trött så har jag varit vaken ändå. Igår var jag verkligen råtrött och bestämde mig istället för att gå och lägga mig. Det är liksom såå inte jag. Vet inte vad som har hänt med mig. Jag är en gamling instängd i en ungdomskropp. Eller nej, kroppen är ju också en gamlings. JAG ÄR EN GAMLING. HJÄLP MIG.

---

Planerna för idag är många. Eller jag har i alla fall en plan och det är att gå på hockeyn sen som börjar vid fyra. Hatar den tiden. Bättre att den börjar tre. Läste igår att Micke Johansson är klar för FBK igen. Han som drog till NHL inför den här säsongen. Götte. Men han ska inte göra comeback förrän den 30:e troligtvis. Synd. Hade velat se honom idag. Får väl nöja mig med Dicksi och Bartecko. Annars har jag ju alltid mina älsklingar Laati, Pihlis och Ari att titta på så det är nog lugnt.

Läste en annan rolig sak igår också när det gäller hockey. Det stod på hockeyexpressen.se att Dominik Granak skulle kunna tänka sig att flytta tillbaka till Karlstad och spela för FBK nästa säsong. Hoppas vid Gud att han kommer hit igen. Herre vad snygg han är! Ehhh ... Jag menar BRA. Hehe.

---

När jag kommer hem ikväll ska jag inte gå och lägga mig tidigt.
Det har jag liksom bestämt redan nu.
Nej, inatt, mina vänner, då ska jag vara vaken till minst klockan två.
Det ska nog fungera om mina ögonlock vill samarbeta med hjärnan.

PÖSS PÅ ER.

2010-01-23 10:20:13
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback