from happy to sad

HALLU.
Skitdag idag. Trött som fan. Allmänt irriterad. Deppig.
Och allt det där dök upp precis när skolan slutade.
Bara liksom gick från att vara glad till jävligt sur.
Good work, Louise, good work.

Fattar inte hur jag ska lyckas visa mina tre bilder som inte ens existerar på måndagens fotoredovisning. Jag måste först fota dom och sedan redigera och jag har inget redigeringsprogram hemma så jag måste göra det i skolan. Grejen är att jag var sjuk länge och sen när jag kom tillbaka så vettefan vad som hände, har dragit ut på det, men nu måste jag redigera alla bilder innan helgen i skolan. När ska jag hinna? Tänkte att jag skulle göra det imorgon på vår lilla håltimme, men det kommer jag alltså inte kunna göra. Får väl dra dit tidigare på fredag eller typ dö istället.

Orka.
Nu ska jag äta mat.
Sen ska jag sova.
Hejdå.
2010-01-26 16:06:11
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback