förlåt. sorry. perdone.

Hallu.
What a day.
Spanska. Svenska. Lunch. Foto. Matte. Slut.
Tacka fan för det för jag har ont i halsen like hell.
Roligt att jag var hemma förra veckan då också.
Får inte vara hemma nu så jag måste hålla ut liksom.


---


Rebecca sa till mig idag att hon klickar in på min blogg när hon har det tråkigt.
Synd då att hon måste få det ÄNNU tråkigare när hon läser här.
Känns som jag gör henne så jävla besviken när jag skriver sån här skit.
Where is my coolisch style liksom som fick mig att leverera lazeeiga inlägg?
It's gone.
I'm done.
I'm just sooooo last month.
Sorry Rebecca, but I can't be the blogger you want me to be.
2010-01-11 20:29:34
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback