får väl fortsätta att vara sjuk i en evighet

Vill dö, nästan.
Kom till Vårdcentralen.
Fick gå in i ett rum, pet i halsen, sen ut.
Satt och väntade på resultatet.
Tanten kommer och säger "krya på dig".

VART FAN HAR DU RECEPTET PÅ MEDICIN?!
Ville jag skrika, men jag kan inte skrika just nu.
Jag kan bara prata som en jävla kalkon jävel.
Tydligen får jag fortsätta göra det för det var inget fel.
Har haft ont i halsen i en vecka och inget är fel på den.
Bara vanligt halsont som tydligen ska gå över ändå.

Funderar på att stämma hela vårdcentralen.
Stämma dom på en ny hals.
En människohals och inte en kalkonhals.
Word on that.
2010-01-18 14:58:05
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback