så här såg my birthday ut



Jaha.
Vad hände på min födelsedag?
Jo, träffade Izza på bussen in till stan och pratade gamla minnen och lite sånt. Har ju inte sett henne på över ett halvår. Herregud vad tiden går. I alla fall, väl inne i stan så gick vi in till Duvan och fikade. Åt en köttbullsbaguette som jag faktiskt klarade av att äta typ halva av och till det drack jag sprite. Sedan fick jag ett grattissms av Marie som var på donken, så vi gick dit och pratade lite innan vi gick till Mitticity och väntade på att M skulle komma och möta mig. Efter det så blev det att gå hem till han och käka tacos och så. Mycket trevligt.

Kan säga att min födelsedag var den bästa ever.
Och jag överdriver inte ens när jag säger det.
Word on that.
2010-01-06 00:35:00
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-01-06 | TID: 14:08:33
URL: http://kitchi.blogg.se/

Vad mysigt det låter! Och vem är M, kanske får man veta det imorn? ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback