and this is how my birthday will be

Hur ska jag då fira min födelsedag?
Ja ni, jag kommer inte få några paket.
*ledsen i ögat*
Ska fira med familjen på onsdag istället.
Fatta en födelsedag utan paket, kommer dö.
Eller så kommer jag inte göra det men ändå.

Mitt schema imorgon är i alla fall fullbokat. Trots att jag bara vill ligga hemma och sova. Fy fan vad negativ jag är just nu. Bara sådär. Helvete också. Det var ju just det här som inte fick hända. I alla fall så ska jag träffa en gammal klasskompis som jag inte har sett sedan i juni. Ska bli riktigt roligt att fika med henne och bara prata gamla minnen.

Ska lätt käka tacos på cafét på Duvan.
Så nu vet ni det.
Vill ni överraska mig imorgon med ett grattis, så kom dit.
Jag är där någon gång runt 13.00, bara så ni vet liksom.

Jag säger inte det här för att jag vill att någon ska dyka upp där.
Jag säger det för att jag fullkomligt KRÄVER att någon gör det.
Thihi.

Efter det blir det att dra hem till en person. Där förväntar jag mig/kräver jag värsta romantiska middagen med tända ljus och god mat som den här personen själv har lagat och sådan där romantiskt musik, ni vet. Sånt där man ser i filmer. Men det får jag väl bara drömma om.

*blink blink*

Kräver det inte heller.
Vill inte ha det heller.
Blir nog bra ändå. :)
2010-01-04 23:37:57
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-01-05 | TID: 16:50:12
URL: http://kitchi.blogg.se/

Jag var i stan vid kl. 13, men läste inte din blogg förrän nu. Skiiit också! ;P



Men ha en fortsatt bra födelsedag! :D <3



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback